Voor het jubileum van het honderdjarige bedrijf Heijmans bedachten én organiseerden we een buitengewoon evenement dat niet alleen de toekomst van het bedrijf, maar ook de toekomst van de samenleving centraal stelde. Het exclusieve relatie-evenement, gehouden in het prachtige Fort Altena, bracht 130 van de meest gewaardeerde partners en toprelaties samen om te reflecteren, te inspireren en te verbinden. Het overkoepelende thema van de dag: “Maak Morgen Mooier”.
Het hart van het evenement was de overtuiging dat de toekomst nog mooier kan worden gemaakt wanneer de gevestigde orde en de nieuwe generatie samenwerken. Daarom moedigden we niet alleen de gewaardeerde relaties van Heijmans aan om bij het jubileum aanwezig te zijn, maar vroegen we hen ook om een jong talent uit het eigen bedrijf mee te brengen. Het resultaat was verrassend en inspirerend. De synergie tussen ervaren professionals en de frisse perspectieven van de jonge generatie was voelbaar en veelbelovend.
Het plenaire programma bood een scala aan inspirerende sprekers. Woordtovenaar Derek Otte inspireerde de groep met prachtige woorden én een op maat gemaakte film over hoe Heijmans Morgen Mooier Maakt. Feike Sijbesma (voorzitter RvC Philips, ex-ceo DSM) deelde zijn diepgaande kennis over duurzaamheid en de verantwoordelijkheid van bedrijven in het vormgeven van een betere toekomst. Hugo de Jonge (Minister van Volkshuisvesting en Ruimtelijke Ordening) nam de gasten mee in een vooruitblik op de toekomst van de woningmarkt. Dominic Seldis (aanvoerder van de contrabassen in het Koninklijk Concertgebouworkest), liet vol passie de overeenkomsten zien tussen het leiden van een orkest en een bedrijf. Om te laten zien dat goed leiderschap af en toe best moeilijk kan zijn, kregen de gasten de interactieve mini-workshop “Hoe dirigeer ik een orkest?”.
Voor dit jubileumevent kozen we Fort Altena uit als eventlocatie. Het plenaire gedeelte vond plaats in een geheel transparante tent met op de achtergrond als levend decor de groene omgeving van het land van Altena.
RelatieHeijmansScopeConcept / Campagne / Productie / UitvoerLocatieWerkendamAantal gasten130DoelgroepTop-relaties