Waar is dat feestje?
Proficiat! Je bedrijf is binnenkort jarig en viert het bedrijfsjubileum. "Tijd voor een feestje!" wordt er al in de wandelgangen geroepen. Dit is het moment om nu alvast te beginnen met de voorbereidingen voor je feest. Want een goed opgezet jubileumfeest biedt heel veel kansen om de band met medewerkers, relaties en andere belangrijke stakeholders een flinke boost te geven.
Proficiat! Je bedrijf is binnenkort jarig en viert het bedrijfsjubileum. "Tijd voor een feestje!" wordt er al in de wandelgangen geroepen. Dit is het moment om nu alvast te beginnen met de voorbereidingen voor je feest. Want een goed opgezet jubileumfeest biedt heel veel kansen om de band met medewerkers, relaties en andere belangrijke stakeholders een flinke boost te geven.
De lange historie én toekomst van het bedrijf vormt de perfecte basis om jouw bijzondere verhaal op het jubileumfeest te delen met anderen. En dat doe je bij voorkeur live, van mens tot mens. Want dat werkt volgens ons het allerbeste.
De lange historie én toekomst van het bedrijf vormt de perfecte basis om jouw bijzondere verhaal op het jubileumfeest te delen met anderen. En dat doe je bij voorkeur live, van mens tot mens. Want dat werkt volgens ons het allerbeste.
Bij Live Impact helpen we jubilerende bedrijven met het bedenken en organiseren van hun jubileumfeest. We bedenken sinds 1998 verfrissende jubileumevents die opvallen en écht iets opleveren. Voor jou, je medewerkers en je relaties. Waar is dat feestje? Hier is dat feestje!
Bij Live Impact helpen we jubilerende bedrijven met het bedenken en organiseren van hun jubileumfeest. We bedenken sinds 1998 verfrissende jubileumevents die opvallen en écht iets opleveren. Voor jou, je medewerkers en je relaties. Waar is dat feestje? Hier is dat feestje!
25
jaar in het vak
32
jubileumfeesten per jaar
1
kantoorhond
15
collega's
Het is natuurlijk de bedoeling dat zoveel mogelijk gasten het komende jubileum feest gaan bezoeken. Om de opkomst te verhogen, maken we gebruik van de jubileumcampagne.
Het is natuurlijk de bedoeling dat zoveel mogelijk gasten het komende jubileum feest gaan bezoeken. Om de opkomst te verhogen, maken we gebruik van de jubileumcampagne.
Een effectieve manier om alle doelgroepen maximaal te betrekken bij het feest dat volledig in het teken staat van het komende jubileum. We bedenken samen welke communicatiemiddelen op welk moment voor welke doelgroep het meest geschikt zijn. Vaak is dat een mix van verrassende en originele offline- en online middelen.
Een effectieve manier om alle doelgroepen maximaal te betrekken bij het feest dat volledig in het teken staat van het komende jubileum. We bedenken samen welke communicatiemiddelen op welk moment voor welke doelgroep het meest geschikt zijn. Vaak is dat een mix van verrassende en originele offline- en online middelen.
Met een goed geplande jubileumcampagne zorg je dus voor een hoge opkomst van het aantal uitgenodigde gasten op je jubileum-event.Klaar voor de start? Voor het verzamelen van alle belangrijke informatie rondom het jubileumfeest kun je alvast gebruik maken van de handige gratis online briefings-tool die we ontwikkelden. Je vindt deze op briefing.live-impact.nl .
De kracht van de campagne
Let's dance!
Live Impact | Eventmarketing // De Gruyterfabriek // Ingang “M”, Kantoor Kade-M // Veemarktkade 8 // 5222 AE // ‘s-Hertogenbosch // The Netherlands
+31 (085) 401 401 4
Contact