Veelgestelde vragen


De meest gestelde vragen op een rijtje.

We zijn een evenementenbureau dat campagnes en evenementen bedenkt en organiseert voor bedrijven.

Er zijn heel veel bedrijfsevenementen in Nederland. Veel daarvan zijn in onze ogen hetzelfde en hebben uiteindelijk weinig of geen impact. We zijn Live Impact gestart om evenementen weer leuk en daardoor effectiever te maken. We schudden mensen wakker en voegen verrassende elementen toe. We gaan voor de glimlach van de gast en daardoor voor het resultaat van je evenement. Als je naar onze projecten kijkt, kun je zien hoe we dat doen.

We werken met een klein professioneel team en maken daarmee grote impact. In de kern zijn we met z’n 15-en. Tijdens evenementen lopen er soms meer dan 150 medewerkers rond.

We wonen in de Gruijterfabriek in Den Bosch. Dat is een grote gerenoveerde snoepjesfabriek waar een heleboel creatieve bedrijven bij elkaar zitten. In de Gruijterfabriek zitten we in het kantoor van The Bigger Office. Samen met onze vrienden van Arthur en Brent (merkstrategie), amvp/go (grafisch ontwerp) en Frank van Delft Photography.

Op dit moment is ons team bijna compleet. We hebben nog één vacature voor een creatief met minimaal 3 jaar ervaring bij een evenementenbureau. Hier kun je de vacature bekijken: Vacature conceptontwikkelaar

Oh ja: Ben je een freelance senior-projectmanager of senior-producer en heb je zin om samen mooie projecten voor leuke opdrachtgevers te maken? Stuur dan even een bericht naar robin@live-impact.nl .

Leuk, leuk en leuk. (Zeggen onze klanten:) ) En super-professioneel. Maar ook mega-creatief.

Joep is onze superlieve kantoorhond. Hij is een beetje lui maar wel aardig. Soms luistert ie, maar vaak ook niet. Joep doet eigenlijk waar ie zelf zin in heeft.

We zijn gestart in 1998 en vierden vorig jaar ons 25-jarig jubileum. Bij elkaar opgeteld hebben we samen 284 jaar ervaring 🙂 .

Gelukkig niet. Maar misschien wel het leukste om mee samen te werken.